Histora

Hej!
Sitter på historia lektionen nu, har gjort klart våran tidsaxel nu så då är det bara slappt! Är bara här för närvaron typ!

Tisdagar är verkligen den jobbigaste dagen på hela veckan! Vi har bara massa tråkiga lektioner, så efter denna så har vi svenska, spanska och naturkunskap, sen blir det hem en snabbis för att äta. Sen ska jag till doktorn och kolla om det är något fel på min svanskota, har så sjut ont och dte har jag haft i typ två månader och då kan ju inte allt så rätt till!
Jag vet vad jag har gjort också, jag har ramlat i trappan, klantigt i know! Hoppas bara det går över så att jag slipper ha så jävla ont!

Men nog pratat om det dåliga, ska hyra den nya Björn Gustavsson filmen! Alla snackar om den och säger att den ska vara jättebra, så den ska jag kolla på ikväll! Har ni sett den?

Men back too lektionen nu då! Puss

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0