Baksmälla!

Hej, igår var en kanon rolig dag, fast den slutade lite för tidigt och idag mår jag illa som en gorilla! höhö, nej men jag mår skit idag så jag har sovit och nu kollar jag på pearl harbour som kom i brevlådan i morse! Sen ska jag inte göra err piss föruom att duchsa och sen hämta min mobil och min kamera som bella tog hand om igår!  slut på inspperation vi tar shopping istället =)


mina nya favvo brillor, från gina!

Send me a comment!
Postat av: Garbomannen

Sjukt snygg blogg! Vad sägs om att jag lägger till en länk till din blogg i min meny och du detsamma till min för att försöka locka ännu fler besökare? :D



Ha det så bra! /Johan

2009-08-02 @ 18:59:55
URL: http://www.garbomannen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0