Weels and wings!

Hej på er! Idag är en sån däär jobbig dag, dvs dagen efter W&W, ni vet då alla raggarbilar kommer och kör crusing i varberg, så i fredags efter jobbet åkte jag tilll sara på fest! Det var riktigt roligt, sen vidare till stan, blev en väldigt rolig cykeltur för mig och sandra, träffade även jens och andy på vägen, och alla ramlada minst en gång var! Sen på lördan var det bara att kliva upp tidigt och jobba! Sen hem och göra sig i ordning till fest hos frida! Sjukt kul hade jag, och jag fick nog i mig 1,2..4 drinkar för mkt för jag var full som en kastrull, jag tappade bort min mobil, mina nycklar, min kamera och min cykel , allt finns förhoppningsvis kvar hemma hos frida! hihi, men sen när vi skulle in till stan så orkade jag, moa, anna och bella inte gå så vi liftade med en raggarbil, blev utslängda och hoppade in i nästa, as kul var de! Sen blev det stan en sväng och sen hängde jag och moa på erik och jonas på efterfest hemma hos erik! Vid fyra bestämde jag mig för att gå hem, träffade bella och någon så satt och snacka om allt och inget typ, sen vinglade jag hem och var hemma halv fem typ, tog en jävla tid att gå! Idag vaknade jag klockan tre och idag ska jag inte göra ett piss för jag mår illa som en gorilla!  höhö!

Ha en bra dag, nu ska jag bli bättre på att uppdatera, wich me luck!

Send me a comment!
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jag var ute och seglade den veckan.

2009-07-20 @ 22:22:13
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: erika

jaha, kommer den på film också? :)

nej jag har bara läst första än!

2009-07-21 @ 10:17:21
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Rebecca

SV; Med mig är allt bra! Hur är det med dig då? :) kram

2009-07-21 @ 13:28:32
URL: http://rebeccaskoglund.blogg.se/
Postat av: frida :)

hahaha, fan va full du va ;D

full som en kastrull passar ganska bra in på dig ;)

2009-07-25 @ 14:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0