Bambu på hal is!

Hejsan hallå!
Efter skolan drog jag och jonna som sagt ner till stan och kika studentpresenter, hittade en men vi ska fortsätta jakten på onsdag, samt på torsdag ska vi fixa alla rosor som vi ska hönga runt halsen på treorna! Ska bli roligt! Vi käkade mat på ströget och sen cykla vi hem till Jonna och dampa loss innan vi promenerade till håsten ip och kollade korpen match, jennifer kom också dit, damp hade vi där också, jonna mata mig med gräs and so on! sen cyklade alla tre tillbaka hem till jonna på jennifers cykel. käkade mackor och sen fick vi besök av tre gossar, henke, simon och chrille! Vi kollade igenom jonnas drinkbok sen fick vi för oss att åka inlines! Har inte åkt de sen jag var 6 år typ! Till en början med var jag som bambu på hal is men sen i slutet fick jag till de någorlunda iaf! Åkte lite longboard också! Chrille och Jennifer hade en akrobat tävling på ps sen också, oklart vem som vann dock, hehe! Och nyss kom jag innanför dörren och jag är svintrött, så jag ska krypa till kojs nu, för i mon väntar en dag på fästningen med klassen! Sen ska jag ha en spanska skrivning och efter skolan ska jag vara med världens mest saknade Belllson!

Nej nu dör jag snart så ha de så bra! Nattinatti!



Kyckling panini på strögetis the shit!

Send me a comment!
Postat av: Alexandra :)

sv: jodå helgen har väl vart okej :) dindå? kram.

2009-06-09 @ 08:24:34
URL: http://alxxz.blogg.se/
Postat av: fanny

jag har inte gjort så mycket, har varit så jävla trött ;) haha, vad har du gjort? Vart är ditt armband ifrån på bilden där uppe? Skit snyggt! :)

2009-06-09 @ 09:24:22
URL: http://fannyboden.devote.se
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Godnatt sötnos :)

2009-06-10 @ 00:45:16
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Lola ♥

Fin header!



Hur mår du?



JAg bföljer din blogg!



Följer du min?

2009-06-15 @ 10:57:46
URL: http://kramkizzzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0