Här har det hänt grejjer!


YES! nu funkar min data igen, därav ingen uppdatering på en vecka! Och under denna vecka har det hänt väldigt mycket vill jag lova! Jag och flyttat in med Jonna, skolavslutningen var helt jävla galet rolig, föreläsning för övningskörnings kurs, vart i skåne hos mina söta trillingkusiner och massa massa annant!

Så jag får la ta och säga nu att fan vad gott med sommarlov! höhö, bättre sent än aldrig. Men dagen spenderade jag i Göteborg på Liseberg, helt perfekt var det, inga köer någon stans, åkte hur mycket som helst! och i flumeride blev jag och dad helt pisseblöta så fick åka oss torra sen :) Nu ska jag städa mitt rum och sen pallra mig till lägenheten för att sova, måste ringa jonnaponna också, vart har min sambo tagit vägen!?

Pusshejsvejs!



bild från skolavslutningen,
det var rikitgt roligt att hoppas stutsmatta då, trots att det var blött!

Send me a comment!
Postat av: linn

fin blogg:*



kolla in min och lämna ett spår

http://linnnerikssonn.blogg.se

2009-06-20 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0