I morgon åker vi till SIESTAN!

Hej på er!

En underbar kväll intesant? Och vet ni varför jag är så strålande glad nu då? Jo för i morgon packar jag och jonna våra feta väskor och drar och festar i fyra hela dagar! Låter guld va? Det är ju SIESTAN i skåne i helgen, någon mer som ska dit?! det ska hur som helst bli skit roligt! Så i morgon 15.03 åker vi från stationen och sen på kvällen slår vi upp tältet och börjar partaaaaya! Nej nu ska jag v'äl lägga ner det sista i väskan, men hur kommer det sig att man alltid har med sig så sjukt mycket grejjer, jag skulle ju kunna leva ett år på alla mina nedpackade saker! Jösses! Bloggar i mon innan jag åker med tåger för jag slutar nämligen tio i ett och då ska jag shoppa resmat på kvantum :)

Ha de, CIaaao♥

Nu fan ska vi visa skåningarna vart skåpet ska stå! SKÅÅÅL PÅ DEN DÖÖ! :)

Send me a comment!
Postat av: linnea

fin bild syster!

2009-05-28 @ 14:56:54
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: sophie

det låter inte helt fel :D jag har varit på praktik hela dagen ;p

2009-05-28 @ 19:09:06
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0