"vip" shopping på gina!

Hallojj. nu ska jag börja blogg som normalt igen hade jag tänkt, så jag hoppas alla läsare hittar tillbaka igen!
Idag efter skolan (hade inställd spanska) så åkte jag och Sara ner på stan, köpte frallor och bulle på kvantum, sen tog vi bussen hem till henne! Vi gjorde i ordning en mumsig fika och kollade på She´s the man, visst är den rolig!? Sen kom daddi och hämta mig, sen fick jag skynda mig som satan för att hinna ner till friskvågen och träna först core och sen boxning med maddepadde! Puh, svetten rann! men det är så det ska va!

Nu sitter jag här och försöker få tag på jonnis, tänkte att vi kanske skulle boka tågbiljett till peace and love nu! Hade vart najjs!

Här kommer shoppingen från Vip kvällen på gina förra veckan! 20% på allt!


Jacka, 299

Vitt långt linne, 99

armband 99

Send me a comment!
Postat av: Malin

den där jackan var supersöt :





svar; jadu, än är inte klockan särskilt mycket så det enda jag har gjort idag är att vaknat, ätit frukost, duschat, fixat mig halvt & ja.. det är väl allt :' själv då? :

2009-05-06 @ 10:37:39
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Sofia

snyggt! :)

2009-05-06 @ 13:40:44
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0