because we´re sisters

God morgon!
Idag börjar 8.10 men smart som jag är ställer jag klockan på åtta i går, trodde jag skrev 07.00. Så det innebär att jag har försovit mig en hel lektion, så skippar idrotten och går på företagsekonomin sen istället! Men nu när jag har en timme ledigt hade jag tänkt att fota och lägga in mina nya köp. men icke då. Då har båda mina kameror laddat ut, hur kasst? Så jag fick lägga dom på laddning så kan jag fota dubbelt sen när jag kommer hem ;)

Idag efter skolan ska jag även simma med Fannie, ska bli så himla roligt. Saknar det en gnutta. ganska mycket faktiskt. så det ska bli roligt! Ska även till banken för några ärenden, och eftersom banken ligger istan kan det hämda att jag tar en runda där! ;)


jag och min äslkade syster
denna bilden är verkligen röten på mig, snartsnart ska jag färga håret :)


Send me a comment!
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den blusen?

2009-10-01 @ 11:11:16
Postat av: julia

Den kommer från Ginatricot :)

2009-10-01 @ 22:48:56
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0