Hur mysig dag som helst!

Hej!
Idag efter skolan hade jag följe med Linnea halvvägs ner till stan, fotade lite o så, mys!
Sen in på banken, och fy fan vilken tid det tog, fick vänta nästan 40 min på att det skulle bli min tur, trodde jag skulle dö! Men det gjorde jag inte som tur var för när jag sen kom hem till Fannie hade hon börjat baka jätte goda scones som vi fikade med sen, mums fillibabba! Hur gott som helst! Sen chillade vi lite innan vi åkte till simhallen för ett träningspass, blev inte klara med hela, men jag hade fått en rejäl adrenalinkick, var så sugen på att simma, och det var hur kul som helst! Sen körde jag hem fannie och sen när jag kom hem fixade pappa till min nya klocka och nu har jag bara slappat framför datan, har inte ens kollat om de går något bra på tv..
Men ska kolla Grey´s nu, så vi hörs i mon♥


Hårspray - Klocka - Hårinpackning - boddybutter - veet rakningskräm - armband - tuggummi och massa godis, men det ligger redan i magen! ;) just de, köpte lösnaglar till sara med :)


Send me a comment!
Postat av: jennhy

sv: okej :)

skit fin design! du har alltid fina designer haha :P

jo det är kanon med mig, själv då? :D

2009-10-02 @ 06:55:01
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0