sorry darling, i miss you every second, i will go back to normal soon!

Hey,
Hösten kom med raketfart. Det regnar som bara den, och det är lika kallt här som i alperna i december, nja där tog jag i en sning men det är fan inte långt ifrån..

Idag har jag jobbat i 7 timmar. Så nu är jag sjukt trött, eller jag var det innan i alla fall. Mamma hade gjort marrängschish(hur i helvete det nu stavas;) och nu har jag duschat å så. sitter och snackar med charlotten. Är sjukt festsugen, men vet ingen fest, förutom några, okej jag vet visst några men ah, ska kanske till en lagfest och sen satsa på krogen, men jag vet inte! Kan bli lyckat, kanske inte blir de! Får se hur jag gör.

Taggar iaf med fest musik nu fallifall jag drar ut! hehe. Vad ska ni söta läsare göra ikväll!


Send me a comment!
Postat av: Elin

Härlig bild!:)

2009-10-04 @ 09:56:04
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: klara

fan vilken fin bild! :)

2009-10-04 @ 12:29:05
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0