Autumn

Tjaena!
En lång dag i dag i skolan, tog klassfoto och massa jobbiga lektioner.. suck! SLutade vid fyra, då blev det hem och plugga en stund, men busade mest med min bror.. sen iväg och träna core! Ett jobbigt kort intensivt pass! Och nu är jag hemma igen, naturligt vid glömde jag schampoo så jag var tvungen att cykla hem svettig, hatar de! mycket skönare att komma hem och vara klar.. aja, det kan jag leva med för den här gången ;)

Så ah jag ska duscha nu snabbt som katten och sen ska jag skratta åt alla som gör bort sig i idol, snäll jag känner mig nu!



1300 kr fattigare, men jag kom hem med höstens nya favoriter från Vagabond, en dålig bild i know men det var så mörkt igår när jag fotade. Den nedre bilden visar spännen som sitter där bak!
Nej men duschen va de ju.. Ciaao


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0