Dax för jobb

GOd morgon, uppe med tuppen är jag! Ska iväg och jobba, men så kom mina trillingkusiner in och väckte mig så det var väl bara att pallra sig upp och underhålla dom en stund! Men börjar om 45 min unbgefär så ska göra mig klar det sista nu, sen blir det jobb till 16.00 och efter det så fåår jag se vad som händer. Hade velat gå på Flickan som lekte med elden, men alla föreställningar är fullsatta ser det ut som, förutom i morgon kl 7, kanske ska gå på den då! Har ni sett den ?=)

However, nu blir får jag väl fixa mig klar då, Ha en bra dag sweeties♥

EN bild på mig och julia från vandringen i går!

lånad av SANNNA! :)

(det gick visst inte att ffå bilden i större format:O)


Send me a comment!
Postat av: sanna svenzon

sötbollar :D

2009-09-19 @ 11:04:05
URL: http://sannasvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0