Det ekar räntor i mitt huvud!

hej, min hjärna håller påå att explordera av räntor, amorteringar och företags former!! HAr ägnat större delen av kvällen till de!

I skolan hade jag först idrott på morgonen, slappt, vi gick i slingar, sen var det företags ekonomi. efter de chillade jag, malin och carro i ett grupprum under svenskan, gjorde ej mitt tal idag! Sen drog jag till jonna på bolmen och var smink modell åt henne, blev askalas fint! Och jag har saknat henne enormt mycket!♥
sen har jag pluggat och var ute och övningskörde en kvart ungefär bara för att jag var tvungen att gör något annat ett tag!

Men nu orkar jag inte plugga mer, men jag måste berömma mig själv för så här mycket har jag aldrig ALDRIG pluggat till ett prov någon gång, inte så många timmar och inte så många dagar! Jag döör om det inte går bra!

Så nu ska jag köra och handla med pappa hå hajjen(typ kvantum) Älskar att köra när det är mörkt ute, mycket mycket roligare!! Hörs i kväll innan jag ska nana! :)

Underbara sjalar, den understa är från ginatricot och är helt underbar, älskar stora gosiga halsdukar utan ände!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0