Skogsmullar hela bunten!

God kväll, har vart ute på en promenad med jonna och sali, eller promenad vi satt mest och snacka på ps.. somliga saknar skolan så mkt att vi måste tillbringa helgerna där med! ;) haha! Jag och jonna kom också på vad vi ska ha på oss på årets halloween fest, vi kommer rocka!!

Igår var vi i alla fall i göteborg med klassen, fan va roligt det var, såg på teater men den fattade jag ingenting av, men jag skrattade en del under den ändå, Hade en väldigt rolig kväll iaf! 08spa♥ Bilder kommer det lovar jag!

Sen idag har jag vandrat hela dagen med klassen och andra tvåor i skogen, en hel jävla mil blev det, var lite jobbigt med alla uppförsbackar men vi överlevde och på mitten ungefär fick vi laga mat på sånna där stormkök, jätte mysigt var det och det fick bli makaroner och köttbullar, mums! Bilder kommer även här om ett tag! Sen när vi kom hem cyklade jag raka vägen ner till ströget och jobbade i 4 timmar! Sen hem och då var mina kusiner här så har busat med trillingarna ett tag :)


den bästa klassen i göteborg i torsdags!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0