Kick off i Halmstad

Hej!
idag åkte vi till Halmstad med uf gruppen, riktigt tjötigt var de! Men helt okej, dock inga bilder därifrån. Jag och sara kläckte iaf några idéer och Eline kom på en på jobbet sen också, (jobbade nämligen till 18.00 idag ) så i mon ska vi nog komma framåt, tillskillnad från förra gången!!

I morgon har jag också ett svenska tal i skolan, Hade ingen aning om vad jag skulle tala om tills för en timme sen, lite sent kanske, Så hade typ planerat att hoppa över den lektionen, men så kollade jag i speglen och så såg jag att jag hade jobbartröjjan på mig så jag bestämde mig för att tala om sommarjobb, inget skolk än!

Nu har jag också kollat idol en stund men tröttnade och gick och satte mig vid datan iastället!! :)

Nytt på sminkfronten, från lóreal och max faktor!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0