I wish we could skip this part of our lives

Hallå där!
Igår åkte jag ner till kvantum och mötte upp jonna och jennifer där. Dom handlade taccos som dom skulle äta, köpte även gottgott, sen vidare till hemmakväll och hyrde en shopaholics bekännelse och ännu met gottgott! sen hem till jennifers lägehet och kolla på den och så såg jag TAKEN idag igen, deen filmen rekomenderas starkt, så sjukt bra!!se ov vi där, och i morse kollade vi på dude were´s my car, fast såg inte hela för jag skulle jobba kl 2.

Sen när jag slutade jobba vid 6 så åkte jag till stationen i regnet och hämtade ut mina tågbiljetter till stockholm. Ingen jacka hade jag heller, sjukt kallt och blött var de! menmen nu har jag dom iaf :)

och nu sitter jag i soffan och kollade på idol, sen blir det svenska hollywood fruar, och sen ska jag kolla på ensam mamma söker på webben för jag missade de igår, en riktig tv kväll med andra ord, mys! Ska göra lite varm choklad och ta det lugnt! Puuss


Send me a comment!
Postat av: Sandie

Mys låter det som förutom det med regnet =(

2009-09-30 @ 07:50:29
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Angelica

du har så fin blgog vet du de =()

2009-09-30 @ 08:30:51
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0