Kanondag!

Hej, idag hade vi bara två lektioner vilket betydde att vi slutade 11.10 och så åkte jag emma julia och emelie till gekås, shoppade lite och sen åkte vi hem, tog en sväng på stan med julia och emelie, köpte en tröja! Sen åkte jag hem och då fick jag städa lite snabbt för min syster ska ha en afrikansk utbytesstudent här i vecka, något dom håller på med i skolan, typ afrikatema eller ngt! Nog var jag litre nervös allt, men det har gått kanon. Har även hunnit med ett träna lite, provade på spinning med madde, sjuukt jobbigt, sen gick vi även på ett core pass, och efter de var jag så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men skönt är de nu! Cyklade fort som katten hem iaf, för jag skulle ju kolla på Grey´s, men hamnade framför oskyldigt dömd... Vet någon om det kommer visas Grey´s på kanal5.se sen ?=)

Nu ska jag sova iaf, har haft en toppen dag,♥

Tomorrow i´ll show you my shopping!



lite bilder från nollningen i fredags :)


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0