Fullspäckat var de

Jag vet att jag inte har svarat på era kommentarer, och det beror på att jag jobbade idag direkt efter skolan och sen har jag pluggat räntor inom företagsekonomin och nu har jag presis kollat klart på IDOL och läst bloggar!
Nu ska jag kolla på en dansk serie som går på ettan, livvakterna heter den, får se om det är något att hänga i granen eller ej! Efter de ska jag iaf förbereda massa saker inför i morgon och fredag för i mon ska jag och hela 08spa åka till göteborg och gå på teater, inte hemma förräns kl 11 på kvällen, och sen på fredag ska vi vandra i åkullaskogen hela dan och sen blir det jobb!

Men nu måste jag återgå till filmen, annars missar jag ju allt..
Later!


Köpte detta linnet för någon dag sen, men jag kan inte hitta det nu, kanske ett täcken på att jag bör städa?..

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0