NOLLNINGEN tog sig rejält!

Hej! Igår var det som sagt NOLLNING!! efter skolan åkte jag och jobbade i några timmar, vid sju sen var jag nere vid travaren så skulle vi ha nollning, kom lite sent eftersom jag hade jobbat med fy fan vad kul jag hade, ska försöka berätta allt kortfattat. När jag kom dit var det llite lekar och sånt med dricka såklart. sen sket vi i lekarna och gjorde klädsträcket, nästan alla sprang runt i underkläder vissa hade lite mer och vissa lite mindre kläder på kroppen! Sen festade vi gärnet och det tog sig lite väl mycket måste jag erkänna, tappade bort alla mina saker, och jag menar verkligen ALLA! och jag har väldigt många minnesluckor under kvällen, min mobil tappade jag någon stans men jag har fått tillbaka den nu, min väska fick jag hämta på campino(pizza) av Gabriella, min tröjja har jag inte fått tillbaka, och min klocka och mina armband hittade jag i morse när jag åkte tillbaka tilltravaren för skattjakt, hittade dom långt in i skogen, hur fan hamnade jag där? sen innan kl 12 fick mamma hämta mig eftersom min cykel också var borta, sen när jag hade lagt mig för att sova ringer jonna, kommer ej ihåg de men hon fick iaf inte ett enda vettigt ord ur mig ;)

Iaf jag skulle ju jobba idag och huvudet banka och banka och magen ville typ bara vränga sig ut och in, ah ni fattar hur de är att vara förjävla bakis, men mamma fick i alla fall köra ner mig till travaren så leta vi efter mina saker. hittade min cykel då också! :) sen åkte jag och jobba. Det gick helt okej för att vara i mitt skick! haha

Ikväll får jag se vad som händer, något lugnt kan jag nog garantera!  Puss


Jag utanför teatern i gbg förra veckan!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0