Nu blir det shakespere

Hej på er! Dagen har varit lite småjobbig för jag  har gjort något med min rygg, gör så förbannat ont.. KAn inte böja mig, sträcka på mig eller sitta böjd. as jobbigt är de! Men i alla fall, dagen avslutades med en föreläsning inom ungt företagande, och jag tycker det ska bli så jävla roligt, ser framemot de faktiskt!

Nej nu har jag lite åh fixa med, ska nämligen åka på teater ikväll med klasses, shakespeare var de! Men innan de ska jag laga mat och fixa  mig, men vad tusan ska jag ha för kläder?! Aja, det återstå att se. Sen när vi kommer hem vid elva ungefär blir det väl att sova, sen i morgon är det samling 08.15 i skolan, sen ska vi vandra hela dagen i åkulla bokskog.. suck!

Nej mat var det ju jag skulle fixa.. för bussen går om en timme.. Later!



Hade en så jävla rolig idrottslektion i morse, var dock inte med pga min rygg..
Julia var helt crazy,


Send me a comment!
Postat av: julan :)

hehehe, får mina anfall då och då ;)

2009-09-17 @ 23:28:26
URL: http://juliaaragnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0